söndag 25 mars 2012

Första här!

Hej allihopa!
Oj, ny blogg... Vad skriver man första inlägget då?
Jo, jag heter i alla fall Isabelle, och är en glad tjej från Uppsala. Fyller i maj 17 år, och går första året på IT-gymnasiet i Uppsala, inriktning musik och media. Har världens underbaraste klass, och älskar skolan (inte själva skolarbetet dock).
Ja, vad mer?
Jo, jag har skilda föräldrar, så bor med mamma och styvpappan Jan här i Uppsala.  Har här hemma två syskon, men det är bara två av sex stycken. Pappa bor ute i Öregrund med sin fru Viktoria, och med henne och brorsan äger han en restaurang kallad Hamnkrogen Bryggan. Vill ni veta mer hittar ni mig även här. Ursäkta att den ser helt mobbad ut..
I min blogg kommer ni stöta på roliga och kanske tråkiga inlägg. Men om ni vill kan ni ju skippa dem som är mindre roliga.
Nu är det nog dags för mig att sova. Upp tidigt till skola imorgon. Tagga matteprov och svenska-tal.
Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate