fredag 13 april 2012

Är det fredag den trettonde eller ?

Äntligen hemma !
Satt fast i stan i nästan två timmar, skit skoj . . . När vi gick förbi vid stadshuset kommer det först en polisbil och kör med blåljus, och springer in i stadshuset. Någon minut senare kommer civilpoliser- också med blåljus på- och kör och springer in.
Vi fortsätter gå som vanligt, tills både Noshin och Theo stannar upp och tittar in i byggnaden. Dem ser en man med kniv mot sin egen hals. Och även uppdragen tröja, med något sorts bandage under.
Vi fortsätter till centralen, för att sen märka att hela gatan blivit avstängd av polisen.
Så min buss, som kommer från det hållet som är avstängt, kommer aldrig. Till slut kommer bror min och hämtar mig.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14675708.ab
Enligt artikeln ovanför har mannen bara kniv, men några vänner till mig fick höra av buss chauffören som pratat med polisen att det var bombhotat. Så om det är sant, vet jag inte.
Jag mår i alla fall bra. Hoppas polisen lyckas rädda mannen bara . . .


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate