fredag 6 april 2012

I only pray you never leave me behind. Because good music can be so hard to find


Den här bilden sitter på min dörr i mitt rum.
Min syster har gjort den. Jag fick den för kanske tre-fyra år sen. Den är söt, eller hur ?
Varje gång jag ser den, gör det faktiskt lite ont i mig. Eftersom jag inte har träffat min syster på lite mer än två år. Och jag kanske aldrig ser henne igen . . . 
Hon är egentligen inte min riktiga syster. Hon är min pappas frus dotter från innan. Men eftersom jag växte upp med henne, kommer hon alltid vara min syster för mig. 
Jag saknar henne . . .  Hon stack hemifrån för ungefär två år sen, och jag klandrar henne inte alls. Jag gjorde samma sak ett tag efter. 
Men det sorgligaste av allt är att jag inte ens skulle känna igen henne om jag träffade henne nu. Jag skulle inte känna henne. Och hon skulle inte känna mig . . . 

Hoppas ni har en bättre dag än jag, som bara sitter inne och tänker på sånt här kul . . . 
Hörs imorgon eller senare ikväll ! xoxo



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate