söndag 22 april 2012

I will never understand how it could be so easy for you

Hej allihopa !
Sorry att det blev lite dåligt med inlägg i helgen, har varit lite upptagen ^^
Igår var jag i alla fall på Robert Gustavsson med pappa och familjen där, samt brorsans flickväns familj. As mysigt, och grymt kul ! Behövdes lite skratt kände jag.
Idag har jag bara åkt buss faktiskt, men nu är jag i alla fall hemma. Ska bara ta det lungt, kanske ta ett bad lite senare och så.
Imorgon är det som vanligt skola, men senare beger jag mig till Sollentuna för att titta på kusinernas musikal ! Ska bli kul, dom har hållt på med musikalerna i flera år, men jag har aldrig sett en. Så imorgon åker jag dit med morfar. Mys !
Hoppas ni får en mysig dag. Trots det tråkiga vädret !
Puss !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate