tisdag 10 april 2012

I miss you every day


    • kärlek tar tid, och kärlek är ett spel, ett förjävligt äckligt spel, ibland(inte ofta) har man tur, och får vinsten. Ibland får man ett litet tröstpris, men som oftast får man ingenting, och det är för 
      jävligt, det håller jag med om.

        • Men kärlek handlar inte om att duga, kärlek handlar inte om att du ska passa mig, eller att jag ska passa dig. Kärlek är något stort, något vackert, kärlek är det när du blir glad så fort jag är nära, när jag är borta känns varje sekund som en evighet, en kram är som en orgasm. När du känner kärlek kommer du förstå vad jag menar..
      det är inte ditt fel, inte mitt fel.. Världen är bara orättvis

      kärlek är aldrig logisk
              • jag vill träffa dig, jag vill lära känna dig, men jag försöker komma på Hur

              • svaret på hur är att vänta.
            • vänta.. på vad?
              • mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate