söndag 20 maj 2012

Det finns ett tomrum i mitt hjärta som brukade tillhöra Dig

Hej allihopa!
Hoppas ni har haft en fin långhelg, det har i alla fall jag! Väldigt dålig uppdatering, beror på att jag inte har haft tillgång till en dator.
Jag har i alla fall jobbat den här helgen, så jag kom hem igår. Då kom mormor och morfar + kusinerna på besök! Riktigt mysigt måste jag säga, även om det är lite sorgligt... För er som inte vet det har min mormor kanske inte särskilt mycket tid kvar... Står henne väldigt nära, så det är såklart fruktansvärt jobbigt.

Idag har jag i alla fall varit i stan med några vänner! Cyklade dit, sen åt vi glass i det vackra vädret, och sen handlade jag present till en vän som fyllde år för ett tag sen, och handlade även två par skor och en jacka till mig själv! Ojojoj, shoppaholic.... ^^
Ha en fortsatt trevlig söndag allihopa!
Puss & kram! <3

Bilden är tagen för nästan exakt ett år sen, när vi skulle till Bulgarien en vecka. Vill tillbaka... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate