måndag 7 maj 2012

Tidsfördriv på hög nivå...


Senaste
Låt du hörde: Every time we touch
Film du såg: Nya american pie filmen
Mat du åt: Jordgubbar <3
Kram: Noshin 
Puss: Noshin <3
Känslan: Förbannad faktiskt, men glad också
Bråk: vet inte, med styvmorsan kanske?
Resa: Österrike, och sälen om det räknas ^^
Glädje: När jag var med kompisarna i skolan idag
Längtan: En kille...
Dröm: Drömde skit skumt, att jag kysste en av mina bästa vänner. (en kille)
Personen du träffade: Noshin
Person du pratade i telefon med: Alice
Personen du fick sms av: Shonne
Gången du var utomhus: Någon timme sen
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår

Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: Båda två, men skulle nog välja landet, så länge det inte är för långt ut.
Hamburgare eller pizza: Hamburgare tror jag
Kött eller fisk: Kött
Hund eller katt: Båda, kan inte riktigt bestämma
Aftonbladet eller Expressen: Vet inte 
McDonalds eller MAX: MAX
Vin eller Öl: Dricker ingen av dem ännu, men skulle nog säga vin eftersom jag inte ens tål lukten av öl ^^
Charter- eller skidsemester: Älskar båda, men åker nog hellre till värmen om jag får bestämma!
Sverige eller Utlandet: Utlandet
Sport eller nyheter: Nyheter
Hockey eller fotboll: tittar inte på något av dom, men fotboll kanske ?
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: beror helt på person!
Sommar eller vinter: SOMMAR

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
Mjölk, smör, ost, skinka & ägg

Fyra saker du inte kan vara utan?
Vänner och familj, datorn, mobilen och musik!
3 saker du inte kan äta?
Blodpudding, usch!
Grisfötter !
Lever! Usch...!

Två saker som gör dig glad
Vänner och familj

En sak du gör oftast flera gånger i veckan
Vet inte.... skrattar, klagar (för mycket) skriker, hoppar, sjunger, dansar. PRATAR. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate