tisdag 22 maj 2012

Who am i suppose to be with ?

Tänkte faktiskt gå och lägga mig nu. Har haft en hyfsad dag om man bortser från illamåendet som hängde med nästan hela dagen... Som tur är mår jag lite bättre nu i alla fall. 
Förutom det faktum att jag tänker alldeles för mycket. Gör ni det ibland? Låter tankarna vandra för mycket? Det gör i alla fall jag. Alldeles för ofta tyvärr.. 
Är bara lite trött på allt just nu. Jag är trött på att gå förbi killen jag brukade gilla så mycket förut, och inte ens titta på honom. Jag är trött på att låtsas att jag mår bra. För sanningen är den att jag saknar honom. Varje minut av varje timme av varje dag.  
Jag vet att det är meningen att jag ska gå vidare nu. 
Men jag vet inte hur. 

Hoppas ni har haft en fin dag i alla fall! Sov sött, puss och kram! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate