tisdag 1 maj 2012

Words can't explain what you mean to me

Hej allihopa ! 
Nu är det maj då, och våren verkar äntligen vara här på riktigt. Så underbart ! 
Åkte från kusinerna vid halv ett, då åkte vi vidare till mina låtsas kusiner. En av dom fyllde nämligen 18 för några veckor sen, så det blev lite firande. God mat, fint väder och härligt sällskap, så det var riktigt mys faktiskt. 
När vi sen åkte hem stannade vi först i Arlanda stad för att handla lite. Så jag och syrran passade på att shoppa lite på H&M, för mig blev det hela tre tröjor och ett par jeans. 
Kanske fixar en bild senare ! 
Jag har även varit duktigt idag, varit ute och sprungit och power walkat i två timmar. Sen blev det yoga när jag kom hem.
Hoppas ni har haft en lika härlig dag som jag ! Nu väntar sängen, så godnatt, och puss på er !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate