söndag 10 juni 2012

Veckans uppdatering!!

Hej allihopa!
Har varit väldigt dålig på att uppdatera här, anledningen vet jag inte riktigt.
Om nu någon faktiskt skulle undra vad jag har haft för mig den senaste veckan, kan ni ju få en snabb uppdatering!

Måndag: Skola som vanligt, fast typ inga vanliga lektioner.
Tisdag: LEDIGT. Brorsan tog studenten, riktigt härlig dag!!!
Onsdag: Nationaldagen, vilket innebar LEDIGT för oss! Började fixa om mitt rum! Tog ner en hylla, satte upp nya, flyttade sängen osv. Riktigt bra blev det!
Torsdag: En lektion, sen Stockholm med underbara Noshin. Vi var på förhandsvisningen av filmen LOL, verkligen rekommenderad att se! Handlade även två bandeaus, en i turkost och en i lila. Fick också lite smått & gott från Maggie som var i London förra veckan!
Fredag: SKOLAVSLUTNING!!! Jag sjöng, fett nervöst, men det gick väl bra i alla fall! Sen hem till Maggie för pizza och film kväll!
Lördag: Kom hem från Maggie. Åkte och handlade färg till mitt rum. Kom hem, åt lunch, och började spackla och slipa min ENA vägg.
Idag: Målat och fixat i rummet. Nu är min ena vägg GRÖN!!
NU ska jag sova. Godnatt, sov sött!
Pusssssss!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate