söndag 21 oktober 2012

Why did it have to happen? Why did it all have to end?

Hej allihopa.
Söndag kväll, sitter i sängen redo för att sova.
Helgen har varit rätt händelselös- i fredags var jag dock på lan i skolan, hah.. Hade inte ens en dator med mig, men jaja.
Jag och Noshin hade bestämt oss för att gå dit och säga hej typ, och sen dra hem till Noshin. Men klockan gick och vi missade buss efter buss- till slut hade vi missat sista bussen hem.
Så vi gick tillbaka och chillade, somnade i soffan i ungefär en timme, men mer än så sov jag inte. Hängde med härliga människor och hade skoj! Drog hem vid nio tiden, kom hem och däckade. Sov typ hela lördagen, och idag har jag varit hemma, pluggat matte, kollat på tv och läst i min bok.
Nu ska jag sluta uttråka er med mitt å så glamorösa liv.
Godnatt på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate