söndag 4 november 2012

I still have your smell on my clothes from last night

Hej allihopa!
Söndag är här, vilket innebär att skolan börjar imorgon once again.
SÅ otaggad man kan bli.
Känner bara för att lägga mig under täcket och sova i en vecka till.
Igår var i alla fall mys! Var i huvudstaden med kusinerna och lillasystern, så mys!
Efter det drog jag och Nicoline hem till en kille som heter Pontus som går i Nicolines klass. Där hade vi "filmkväll" (tittade på två filmer, jag såg en, hah..) med Pontus och Jacob som båda går i Nicolines klass. Härligt sällskap och en minnesvärd kväll blev det.
Nu är jag helt slut, så jag ska nog titta på lite serier, försöka få lite plugg gjort, ta en dusch och sen sova tidigt.
Njut av det sista av lovet medans ni kan, så hörs vi imorgon!
BYE


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate