tisdag 25 december 2012

25 december 2012

Hej allihopa!
Känner att jag har skrivit väldigt ledsamt de sista inläggen, så här kommer ett som är lite gladare!
Julafton igår då, god jul! Känns lika overkligt varje år när den dagen är över och man inser att det är ett år kvar till nästa, haha..
Fick i alla fall en massa fina kläder, en parfym, en väska, spotify premium ett år osv. Sjukt nöjd!
Idag gör jag inget speciellt alls, hänger hemma bara. Läser boken jag fick igår, tittar på One Tree Hill och myser. Juldagen är ju trots allt en mysdag.
Imorgon kommer kusinerna för lite julfirande, sen drar jag till Stockholm för lite mellandagsrea-shopping med bästa vännen Noshin och hennes syster Shirin. Sen på lördag drar jag till Borlänge för nyårfirande med bästaste Alice!
Hoppas alla hade en underbar julafton! Hörs snart igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate