söndag 20 januari 2013

Fuck relationer, nu är det jag och jag

Vet ni vad som slog mig idag? Magiskt tillfälle då jag insåg att för första gången på sju år, så vill jag inte ha ett förhållande! 
Ända sen femman då jag föll för min första crush, så har det alltid, och då menar jag Alltid, funnits en kille i mitt liv. En kille som jag har varit kär i, och inte kunnat sluta tänka på. Även om det inte alltid har blivit till ett förhållande i slutänden. 
Och nu för första gången vill jag inte ha det längre. Jag vill träna, fokusera på skolan, tänka på MIG! Det är vad jag vill just nu. 
Och vet ni vad? 
I couldn't be happier. 


Vet dock att om Du skulle höra av dig och vilja ha tillbaka mig, så skulle jag inte kunna säga nej. För sanningen är att jag inte vill ha pojkvän. 
Men jag har inte slutat vilja ha Dig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate