söndag 13 januari 2013

Jag saknar dig. Jag saknar oss...







Det här är min bästa vän - Nicoline. Hon råkar även vara min kusin. Hon råkar också läsa det här. Vill ni veta mer om henne hittar ni henne här
Jag saknar dig så jävla mycket. Jag saknar oss, dem vi brukade vara. Du kanske inte tycker att något har förändrats den senaste tiden, men jag vet att det beror på att du inte vill se. Du vill inte erkänna. Men allt är annorlunda nu. Och det är så jobbigt att det gör ont i mig. För vi ska inte förändras, vi är vi.
 Vi ska vara knäppa, galna, sjuka. Men vi är inte det just nu...
Kanske är det mitt fel, för jag är så fruktansvärt avundsjuk på dig. Du har kvar den personen jag saknar varje dag. Ni ses jämt, du är viktig för honom. Och det är inte jag. Längre. 
Jag önskar bara att vi kunde gå tillbaka i tiden. För jag saknar dig.
Jag saknar oss...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate