lördag 26 januari 2013

Resume av fredagen!

  Hej allihopa!
Igår var en rolig kväll. Först drog jag och Noshin till gymmet, och trots grym träningsvärk lyckades vi köra crosstrainern i en hel timme, plus rodmaskinen i tio minuter. 
Efter det drog jag hem, men drog tillbaka in till stan och mötte Theo och Samuel och så gick vi och åt kebab. Sen drog vi hem till Alice och satt och chillade och drack resten av kvällen. 
Under kvällens gång drog vi också ut och åkte pulka. Och smarta som vi är åkte jag och Alice ner på fel sida, och åkte rakt in i staketet. En jävla smäll blev det, jag som satt i fram fick den största smällen som dessutom drabbade mitt huvud.. Så nu har jag en stor bula och en fruktansvärd huvudvärk.. Jippi. 
Ikväll får vi främmande, så jag ska hjälpa till lite nu. Ha en fin lördagskväll. PUSS




Bästa vännen. Älskar dig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate