tisdag 29 januari 2013

Tisdag is the shit


Halloj alla där ute! 
Här sitter en trött tjej på andra sidan skärmen. Idag har jag varit i skolan som vanligt, skönt med endast två lektioner. Efter skolan stannade jag och Paulina i musiksalen och sjöng! Så grymt kul det var att sjunga, hade nästan glömt hur kul jag faktiskt tycker det är! Jag menar visst, jag går musik, men jag har bara en musiklektion i veckan denna termin och då gör vi ALDRIG något jag faktiskt vill göra, bara som alla andra vill. *SUCK*

Anyway, sen drog vi till stan och kikade lite, skrattade, pratade och hade det skoj. Sen drog jag hem för att nästan på en gång dra tillbaka till stan för att möta upp Boyden. Vi drog till gymmet och sprang en halvtimme. Skönt.
Nu har jag ätit, duschat och ska sova. 
Natti natti! PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate