torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtans dag

Glad alla hjärtans dag allihopa!
Bara för att kärleken inte är tillräckligt komplicerad ändå? Tydligen ska det finnas en egen dag som påminner alla. 
Nejdå, det där är bara mitt lonely ass som snackar. Jag älskar alla hjärtans dag egentligen. Alla är så glada, det är hjärtan överallt, man får en chans att visa alla man älskar att man faktiskt gör det. Men man kan ju inte undgå att alla som inte har någon blir deprimerande. Ganska självklart om ni frågar mig, med tanke på att den här dagen påminner en om hur ensam man faktiskt är. Forever alone typ. 
Men jag har haft en bra dag! Vaknade upp hos min bästa vän, åkte till skolan och umgicks med alla mina andra underbara, och sen drog jag till gymmet. På vägen hem stannade jag också på affären och köpte lite godis till min familj. Det förtjänar dom verkligen. Underbara är dom. 
NU ska vi snart äta hjärtformade vofflor. Sen ska jag sova. Imorgon väntar pulka med klassen! PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate