måndag 25 februari 2013

Love is still love

Hej allihopa!
Här sitter jag och har det tråkigt. Jag kom precis hem och inte är det någon annan hemma heller. Idag har jag varit på en föreställning med skolan som hette "dom kallade honom inget". Grymt bra var det. Sen drog vi till subway och åt och sen vidare till skolan. Där stannade jag dock bara en timme, för sen drog jag in till stan för att träffa Jacob. Kändes lite konstigt till en början, men sen blev det bra. Skönt att träffas faktiskt. Jag tror att jag fokuserat alldeles för mycket på att vara arg för att riktigt känna att jag saknade honom. Nu känner jag det på ett annat sätt, för han är liksom fortfarande han. Killen jag blev kär i finns liksom fortfarande. Och även om han inte är min pojke längre, så saknar jag honom. Han kommer ju alltid ha en stor plats i mitt hjärta.
Hoppas alla där ute har en fin måndag! Det har jag.
PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate