lördag 23 februari 2013

Nobody said it was easy

Hej hopp alla där ute!
Dagen har jag spenderat med att fixa i mitt rum, storstäda behövs väl lite då och då? Haha, jätte mysigt att krypa bakom sängen med alla dammråttor...
Har också varit på IKEA med brodern och hans flickvän Anna, dom fick i morse för sig att dom skulle göra om i Christoffers rum, eftersom mamma och Jan har köpt ny säng tog han deras gamla. Eftersom hans rum är ganska litet så består det nu av en säng, en tv och två garderober- lol.
Sen kikade jag på melodifestivalen med la familia, gud vilka dåliga låtar det är iår, är ju inte en enda som jag verkligen gillar. Vadå skam?
Nu ska jag sova. Imorgon blir det upp tidigt för att dra till gymmet och plugga.
Hörs imorgon. Godnatt alla fina, dröm sött.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate