onsdag 20 februari 2013

You don't know how lovely you are

Hej allihopa!
Har varit lite dålig på att skriva, I know, men jag skyller på att det faktiskt är lov.! Skönt är det att slippa skolan!
Än så länge har jag gjort lite skojiga grejor:
- Gymmat och sen dragit mig ut till Östhammar och träffat pappsen med familj. MYS
- Varit hos storebrodern Robin och tittat på melodifestivalen
- Bevisat för pappas fru att jag faktiskt KAN laga mat
- Varit och badat på Fyrishov med småsyskonen
- Träffat en saknad och underbar vän vid namn Sanna. SÅ himla mysigt
- Varit i Kungsberget och åkt skidor med mamma och lillasystern

Det sista gjorde jag idag, nu är jag utslagen. Haha, nejdå, men jag ligger i sängen och chillar, är lagom trött. Hoppas ni har en bra vecka än så länge! PUSS på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate