söndag 31 mars 2013

Glad påsk?

Hej allihopa!
Glad påsk på er! Vad roar ni er med såhär på lovet? Själv gör jag ingenting, umgås med påskägget typ. Nejdå, idag är det i alla fall söndag. I torsdags var jag på gymmet med Noshin och köttade så träningsvärken kom igen, sen gick vi och åt lunch och snackade massa skit. Senare på kvällen mötte jag Alice och Lisa och gick på bio. Såg Ego, den kan jag rekommendera!  I fredags tog jag och brorsan en tripp till farmor ute i Fjärdhundra. När jag kom hem mötte jag upp Linn som var partysugen. Meningen var att vi skulle på fest med en kompis men han bangade, så efter många om och men så hamnade vi hemma hos Linus. Vi satt och pratade fram till halv sex, haha, lagom trött man var när man kom hem. Men vid tolv drog jag hem och väl hemma hjälpte jag Simone att rensa sin garderob. Idag händer ingenting än så länge, ska senare till Stockholm på middag. Hoppas ni har en bra påsk än så länge! PUSS på er



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate