fredag 8 mars 2013

Jag älskar er till dagen jag dör

Sportlovet för två år sen. Jag, Nathalie, Simone & Nicoline
Min älskade bror Christoffer och syster Simone
Hela pappas familj i Turkiet.
Jag, mamma och lilla Simone i Bulgarien
Hela packet i Turkiet 2011
Jag, mamma, Simone och Jan
Min älskade vän Noshin och jag för ett år sen
Älskade Jenny & Noshin 
Min vänner. Jenny,  Linn, Oskar, Maggie, Jacob, Jocke, Patrik, Isak & Noshin
Älskade pappa och lillebrodern Hampus i Turkiet 2012
Min Knut. Du och jag för evigt. Jag älskar dig <3
Min fina Noshin
Min älskade Nicoline och jag. Med dig klarar jag allt
Älskade kusiner. Nathalie, Nicoline och jag
Systern Simone och extra pappan Jan
Min älskade
Hampus 11 år
Paulina, min älskade vän
Jenny och Maggie <3
Jag och min fina Maggie
Mina snyggingar till kusiner posar fint
Nathalie, jag och Simone 
Min fina Alice
Älskade brutta
Du är min Alice
Jag och min fina. Igen
Min underbara Linn
Du är så fin
Alla här uppe är så fina, underbara och omtänksamma människor. Utan dom vid min sida skulle jag falla sönder. Tack för att ni är just ni. För att vad som än händer så finns ni alltid där. 
No. Matter. What. 
Utan er vore jag ingenting.
Jag älskar er tills dagen jag dör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate