tisdag 26 mars 2013

Jag tycker mig höra vad dom tänker; är hon sådär jämt?

Hej allihopa!
Inspirationen till att blogga existerar inte riktigt för tillfället så därför har jag inte skrivit något. Men slänger iväg ett snabbt inlägg nu i alla fall! Trött är jag, så jag ska ta en dusch och sen sova. Ska plugga för jag har egentligen svenska prov imorgon. Men jag orkar inte. Har bara ett sådant tillfälle då det känns som att hela jävla världen är emot en och ingenting någonsin kommer bli bättre. Vet egentligen bättre, men just nu orkar jag bara inte. Därför tänker jag sova och skita i provet. Får ta igen det sen när jag mår bättre helt enkelt. Bara imorgon kvar i alla fall, sen väntar lov för min del! Ska bli så skönt. Hoppas ni har en bra start på veckan! PUSS på er



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate