fredag 12 april 2013

I don't want to be

Hej allihopa! Fredag är här, skönt eller vad säger ni? Frågar ni mig så är svaret självklart JA. Idag har jag varit i skolan och haft idrott och svenska, körde styrka på idrotten, lite jobbigt då jag redan hade lite träningsvärk sen i torsdags. Men det var kul! Efter skolan drog jag och Noshin till gymmet och efter det drog jag hem. Var meningen att jag skulle ha åkt till pappa, men ville bara komma hem och sova i min egen säng inatt. Så imorgon ska jag ta mig ut till pappa, sen ska vi åka med hela familjen och se Rock Of Ages på China Teatern i Stockholm! Blir nog roligt! Senare på kvällen drar jag vidare till Öregrund på 18 års fest (som kommer spåra totalt då alla vill komma men ingen får. Så jävla patetiska människor som ringer, smsar och skriver på facebook och fjäskar för att få komma fastän man inte ens känner dom)!  Hoppas ni får en skön helg! PUSS på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate