torsdag 25 april 2013

Inte för att någon faktiskt bryr sig om det här

Hej allihopa! Vet inte riktigt vad jag ska skriva, känns som att vad man än skriver så handlar det alltid om samma saker.. Men i alla fall, nu är det torsdag, snart helg igen. SKÖNT. Imorgon gäller skola som vanligt, sen ska jag träna och relaxa med mamma. På lördag fyller min moster 50 år, så då blir det kalas. i Sollentuna. Sen på måndag är det ledigt, på kvällen fyller min bästa fina vän Linn 18, så då ska jag hem till henne på middag. Sen är det Valborg, då jag inte har den blekaste aning om vad som kommer hända. Det blir väl som det blir. Nu ska jag plugga, funderar på att dra ut och springa men jag vet inte om jag har energin riktigt.. Får se. Ha en fin torsdags kväll! PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate