måndag 15 april 2013

Where do you go when your lonely?

Hej allihopa! Måndag går mot sitt slut, och jag sitter och slipar på en låt jag håller på att skriva, den är nästan klar nu. Tror den är rätt fin, men å andra sidan är jag den enda som har hört den, haha. I lördags var jag i alla fall i Stockholm på Rock Of Ages med pappa och familjen. Den var as grym, rekommenderas verkligen! Sen var jag på 18 års fest hos Alice, det var ganska roligt, kom dock inte dit förrän 01:00. Somnade vid 06:30 och sov till 09:30, lite trött. Sen städade jag och tjejerna huset innan jag drog mig hemåt. Jag lyckades för övrigt ramla nerför Alice trappa på söndags morgonen, så nu har jag ont i hela kroppen. Speciellt i ena benet som är blått och svullet på ett X antal ställen, plus ena foten som gör skit ont när jag går. Klantig som vanligt. Hoppas ni har haft en bra helg! PUSS



Idag fyller också min fina vän Alice 18 år! Så grattis än en gång min finis, hoppas du har haft en helt grym dag! Det förtjänar du! Jag älskar dig, puss! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate