torsdag 2 maj 2013

Valborg

Utifall någon faktiskt hade missat det, så var det Valborg i tisdags! Min dag blev riktigt lyckad, först mötte jag upp Maggie i stan tillsammans med Simone och vi tre gick och tittade på forsränningen. Trots att jag har bott i Uppsala hela livet så hade jag aldrig sett den, så tänkte att det kanske var på tiden.. Kul att se faktiskt! Sen gick vi runt i stan några timmar, tyvärr hade vi inte vädret på våran sida.. Men vid tre drog vi hem till Maggie, och väl där sprack det faktiskt upp och blev en fin kväll.Vi grillade, åt glass och tittade på skräckfilm. Inte något fan av det måste jag säga, men det gick med några armar omkring mig. Det var min Valborg det! Riktigt mysig dag! Hoppas ni också fick en lyckad dag! PUSS













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate