lördag 14 april 2012

Try as I may, I could never explain, what I hear when you don't say a thing

Hej allihopa !
Idag har varit en rätt seg dag. Satt bara inne på rummet fram tills typ fyra. Då gick jag och hjälpte till med maten, och pratade lite med Anna, min brors flickvän- som också är min vän.
Passade på att baka lite brownies också, riktigt goda blev dem !
Runt sju drog jag, Anna och brorsan upp till mormor och morfar. Tog med mig brownies till lilla mormor, så glad hon blev ! Vi tittade på Smartare Än En Femteklassare- eller vad det nu heter. Sen tittade vi på Kvällen Är Din.
Kom precis hem. Tittar på lite OTH innan jag ska sova. Bytte också precis lakan, så mysigt att krypa ner under dem snart !
Hoppas ni har haft en fin lördag !
xoxo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate