torsdag 20 december 2012

I miss you

Jag kan inte sova...
Jag kan inte sluta tänka tillbaka, hur mycket jag än försöker. Jag försöker att inte tänka på dig så mycket. Eftersom det får mig att gråta och vilja skrika. Lägga mig i ett hörn och gömma mig. Eller nåt.
"Vi måste prata". Så fort du skrev det så visste jag. Ärligt talat så gjorde det ont i mig. Det snurrade och det kändes ungefär som att jag skulle svimma. Jag vet att det märktes också. Till och med min styvmamma märkte..

För att gå över till något annat- hej! Skit dålig på att uppdatera- as usual. Nu är i alla fall jullovet igång! Imorgon bär det hem till Östhammar till pappsen. Ska försöka sova lite nu, dessvärre mår jag skit illa och lyckas inte så värst bra. Men snart kanske..?
Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate