söndag 23 december 2012

Jag saknar er

Julafton är nästan här, bara en enda natts sömn kvar!
Halva tiden är man glad, halva sitter man och biter sig i läppen för att inte gråta. Hatar att gråta framför andra. Ska inte. Inte på julen. 
Med julen kommer glädje, leenden, klappar och mys. Men samtidigt påminner julen mig om alla de sakerna som är annorlunda i år. Alla dem sakerna som under året har försvunnit, och aldrig kommer tillbaka. Idag saknar jag dig mormor. Jag hoppas och vill tro i mitt hjärta att du är här med oss.. Och att du på något sätt har det bättre nu. 
Och jag saknar dig Jacob. Du läser säkert inte det här. Men skriver ditt namn ändå. Det är ju trots allt till dig.. När julen kommer tänker jag på allt vi gjorde när det var vi. Morgnarna, dagarna, kvällarna och nätterna. Jag är arg på dig. Så jävla fucking arg att jag vill slå någon. Men jag saknar dig också. Det är det som är värst..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate